maandag, oktober 01, 2012

Mistlampen & laswerk!


Door de onderdelenruil die ik de afgelopen weken heb opgezet, heb ik enkele onderdelen tegen een set mistlampen geruild. Ik was al enige tijd op zoek naar extra verlichting en op deze manier zijn twee mensen blij! (Ik met mijn mistlampen, de andere partij met de onderdelen).

Daarna heb ik mijn rechterachterlicht, wat niet heel best was, vervangen voor een beter exemplaar. Wat er onder vandaan kwam, was niet al te best. Nu wist ik dat de achterkant niet helemaal 'fris' was, maar achter het achterlicht kwam ook nog wat 'ellende' vandaan. Onder het nummerbord heb ik ooit, ter voorkoming van nog meer doorroesten, gekookte lijnolie gesmeerd. Er zat geen extra roest en alles was nog keihard.
Nu op zoek naar iemand die het deze winter zou kunnen lassen, zodat het nog beter bewaard kan blijven voor de toekomst! :)

Geen opmerkingen: